Dag

Kom inte på nån bättre rubrik, det har faktiskt bara varit en vanlig dag idag. gick upp tidigt, gick till gymet o va duktig, åt frukost o åkte till jobbet. Var fullt upp på salongen o jag var tvungen att göra en tråkigt permanent på en 90-årig tant. Nu sitter jag här o önskar att jag hade nåt att göra, eller nåt att komma hem till. Jag har fruktansvärt tråkigt.
Det är iaf skönt att det blir långhelg i helgen :) Jag jobbar förvisso till sju på torsdag kväll ,men sen blir det direkt ner till stan o fira valborg med Madde o daniel o co, Wieeehooo! o sen är det ledigt 1 maj o även ledig lördag, o då ska jag ta igen förlorad tid med madde, o kanske ligga o  drömma om SRF... Fy fan va jag längtar!! Jag vill bara komma BORT! Önskar att jag hade kunnat åka utomlands. Jag viiiiiiiiiiiiiiiill... Blö.  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så kan det kännas ibland när man har mycket att göra. Hoppas att du får en riktigt bra helg iaf. Köpte inga rosa jeans btw... ;)

2009-04-29 @ 07:30:59
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0