"Ledig" dag

Ja, idag var min lediga dag. Dock så har jag inte känt mig så ledig, pga av de anledningar jag gav igår. Hur som helst så har jag lyckats hota till mig ett nytt 100-kort (jävla skitkort som inte funkar!!), köpt födelsedagspresenter till mig själv o lite annat smått o gott :) Fixade en tatueringstid efter SRF också, gött som fan! Nu vill jag bara ha några tusen till så att jag kan fixa min högra skuldra också. Jag ogillar starkt att gå omkring o känna mig ofärdig, o mina högra stjärnor stör mig nåt kolossalt. Jag vet inte om det ser så illa ut i verkligheten som i min hjärna, men ändå!!  Man tänker så dåligt när man gör sin första tatuering o inte planerar att göra fler. :P haha! Efter den så kan jag nog va nöjd för ett tag... tror jag.

Jag har även lyckats städa o motionera idag, så jag känner mig ganska lyckad. Nu hoppas jag bara att Daniel slipper jobba över så att han kommer hit snart. wiiee!
Egentligen borde jag sortera mina lådor o garderoben också. eller... det tyckte iaf mamma. hehe... Jag har ganska mkt grejer... Fast jag undrar om jag vekrligen har så mkt mer än alla andra? Senast i lördags fick jag höra av Emma (eller var det sara..?) "Varför känner man alltid att man har så fula o tråkiga kläder när man träffar Sanna?" "För att jag lever över mina tillgångar" svarade jag glatt. Vilket jag helt ärligt gör. :P Jag vet inte hur jag alltid lyckas. Det bara blir. Förr eller senare så står de där skorna i min garderob, helt utan att jag planerade det!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, helt allvarligt så tror jag att du är skoberoende... Vi måste nog snart göra en sån där intervention och lägga in dig på rehab! :)

2009-04-22 @ 21:00:00
Postat av: Jessan

Ja, helt allvarligt så tror jag att du är skoberoende... Vi måste nog snart göra en sån där intervention och lägga in dig på rehab! :)

2009-04-22 @ 21:00:25
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Annix

Ja men Sanna,du vet att jag mer än gärna tar emot gamla kläder,geeeee mig!!!:)Gärna den där klännigen av leopardmönster:) Den var jag het ;) Fast så får man inte säga i Sverige..Nej man ska säga,jag är fuuuuuuuul,hahaha

2009-04-22 @ 22:24:51
Postat av: annix

Ja men Sanna,du vet att jag mer än gärna tar emot gamla kläder,geeeee mig!!!:)Gärna den där klännigen av leopardmönster:) Den var jag het ;) Fast så får man inte säga i Sverige..Nej man ska säga,jag är fuuuuuuuul,hahaha

2009-04-22 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0