Blöt

Ledig idag, har städat massor, tvättat, lagat mat, vart ute o promenerat o duschat. Jag har fortfarande kvar att handla, panta burkar o sen åka till stan o mysa lite för att sedan möta upp pojkvännen efter att denne har slutat jobba. Wieee!
 
Just nu sitter jag med en ansiktsmask utkladdad över ansiktet som är så stark att mina ögon tåras o det känns som att hela jag brinner. Den gör nog nytta.

Igår va jag på gymet för första gången på nån vecka. Det tog emot, men jag klarade mitt vanliga program o kände mig aningen starkare i själen. Däremot så lyckades jag inte använda en maskin som jag brukar köra. Jag stod o drog som en annan jädra idiot i pluppen som man ska dra ut för att ställa in höjden på en grej, men den rubbades inte.
Då kom en man fram o skulle hjälpa mig, men han kunde inte heller rubba den. Han tittade på mig o såg lite generad ut o jag försökte skoja till det med att säga
"Vi är uppenbarligen inte starka nog för den här maskinen än, man kanske måste jobba sig upp till den. Ha ha ha..."
Vilket bara ledde till att han ännu mer frenetiskt började rycka i pluppen, o jag lite diskret tog några steg åt sidan o smet till omklädningsrummen. Dumma karlar, förstår inte när de är besegrade av maskinerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, de är allt bra dumma ibland! ;)

2009-08-11 @ 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0