Höst

Idag när jag, väldigt motvilligt o långsamt, hade tagit mig ur sängen och utamför dörren för att gå till gymet så kände jag det. Det första tecknet på att sommaren som aldrig har varit här, men ändå på något sätt finns i mitt hjärta, håller på att ta slut. Det luktade höst. HÖST!

Förvisso kan hösten va väldigt fin, men jag vill ha en sommar innan hösten kommer god damn it!!

Idga blev det 4,5km på en crosstrainer på gymet. Hoppas jag kommer igång ordentligt snart, så att man kan känna sig snygg o bli lite pigg igen.  

Nu ser jag Tiger genom köksfönstret, så jag ska gå ut o kela med honom innan jag åker till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Jessan

Åh, SötisTiger! avis

2009-08-19 @ 20:08:59
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0