Konspiration

Jag har en teori att min pojkväns bror (som även är hans chef) hade något emot mig, för varje gång jag hade en ledig dag så var Daniel tvungen att jobba över eller så jobbade de långt borta, eller så skulle de åka o titta på nåt nytt projekt efter arbetstid eller något anant som gjorde att jag o Daniel ändå inte fick mer tid tillsammans än de få timmarna på kvällen som vi brukar få då jag jobbar sent.
Det var ju helt tydligt att det var nån typ av konspiration emot mig, så jag ryckte i några trådar genom mina kontakter i undre världen o, BARA SÅDÄR,så kommer  nu Daniel hem i tid idag:) På vår 8-månadersdag till råga på allt!
Så här sitter jag, nöjd o glad efter att i lugn o ro ha fått träna, frosta av frysen o shoppa leggins, o väntar med spänning. Eller ja, spänning o spänning, det kanske va en överdrift. Men jag är lugn o varm o glad. O det är underbart väder!!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Haha, fantastiskt ju! O nu har du en leggingsskuld att kräva in från Danieln!

2009-08-18 @ 21:40:15
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0