MSN

Jag är ett stort fan av msn. (förutom de gånger då folk som man verkligen inte vill prata med envisas med att adda en o prata en massa). Jag har ganska många väldigt gamla msn-polare. Alltså folk som man väldigt sällan träffas IRL eller helt enkelt aldrig har träffat, men trots detta känns det som man är värsta polarna. Jag tror att jag har pratat i snart fem år med en av dem, utan att träffa personen, men ändå ha en jävla massa skoj. haha!
JAg tänkte därför skänka en varm tanke till dessa personer, o även själva grejen med msn, det är underbart! Alltid någon som är villig att sitta o lyssna (ok, läsa) om man vill ha ur sig något, o dessutom kan man dra en massa dåliga skämt som är mkt roligare i skrift än i tal.

Jag avslutar detta med ett typiskt msn skämt, nörd-vänner emellan (båda med statusen"inte vid datorn", självklart)
Jag:Där?
Vän: Klart!!! Trodde du att jag hade ett liv eller??!!? :P
Jag: Nej, det är klart. Borde ha tänkt på det.

Kommentarer
Postat av: Lova

..du är typ den enda jag känner som är kvar i msnlivet, och det är akut brist för min del! visst, jag sitter inte så mycket själv, verkligen inte om man jämför när det var som värst ;) men det är så skönt att veta att du åtmistone finns där.. ;)

2009-08-30 @ 19:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0