Otroligt

Jag är så otroligt lyckligt lottad. Jag är så glad, så glad att jag har någon att dela livets enkla saker med. Någon som jag alltid kan skratta med (eller åt), någon som man kan få spontana kramar av när man gör tråkiga saker som att diska, som gör löjliga saker bara för att få fram ett leende, som man kan ligga o sängen o prata med i timmar utan att vilja göra något annat. Någon som ger en trygghet bara genom en handtryckning. Allt känns så bra.Så jävla bra att jag knappt tror det är sant.
Jag är tillräckligt kär för att baka rosa, hjärtformade små sockerkakor, bara det säger någonting.

Detta lulliga lilla inglägg beror på att jag har haft en ovanligt trevlig helg.:)  Fixade syrrans hår i lördags efter jobbet, o hon blev jättefin o vi hade jätteroligt o mysigt. Blev sen upplockad av den underbara pojkvännen, myste hela kvällen, promenerade, tittade på film, åt popcorn... Söndagsmorgonen drogs ut tills eftermiddag utan att vi fick nåt vettigt gjort, sen in till stan en sväng o sen till Landvetter för att plocka äpplen från hans föräldrars trädgård. På kvällen gjorde vi mat o bakade äppelkaka. Det var nog den bästa helgen på väldigt länge.

Nu måste jag gå till jobbet, det regnar o jag är trött som fan. Men imorn är jag iaf ledig. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: Jessica

prima skinka - yepp,yepp! :)

2009-08-18 @ 08:28:08
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0