Sensommar

Det känns lite som att sommaren har varit full o legat deckad sen i början av juli o nu försöker den ta igen vad den har missat. För den senaste tiden har generellt varit väldigt solig o varm, o kanske får jag lite av den härliga västkustsommar som jag hade hoppats på i år, trots allt :)
Ledig idag, o det va skönt, för då kunde jag med gott samvete gå på Sara o Emmas kräftskiva i lördags, o det va nog den roligaste fyllan på länge. För jag ville faktiskt dricka, o jag va inte ens trött!! Det va länge sen jag kände så, och trots att vi inte åt en enda kräfta o att jag o daniel nästan va först att gå hem så kändes det otroligt lyckat.
O för en gåns skull så menar jag verkligen "gå hem" bokstavligen, vi gick alltså från biskopsgården, över bron o hem till mig. Detta blev en promenad som tog över två timmar, o jag gick i stövlar med klack. :P Längsta fylle-promenaden på länge. Haha!!

Nu håller jag på att grädda en äppelkaka, o sen ska jag förhoppningsvis träffa Sara o Emma på stan en sväng, innan älsklingen plockar upp mig på väg hem fårn jobbet. Wiieee! Jag är så glad i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad härligt det låter , att du är glad i hjärtat. Då är vi också glada!! Kramar

2009-08-24 @ 14:09:37
Postat av: Jessica

Glad i hjärtat = superbra! Dessutom vill jag ha enbild på de nyinköpta skorna! :)

2009-08-24 @ 15:54:43
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0