Söndag

Då var det söndag igen då. Känns som det va igår som det va tisdag o jag hade hela arbetsveckan framför mig o längtade efter en för tidig död.
Men trots allt mitt slit o jobb för att detta skulle inträffa så lever jag ännu. Min kära pojkvän gick upp tidigt idag (så att jag vaknade också självklart..) och har nu begett sig till någon enslig kuststräcka för att surfa. Jag förstår inte varför vinden envisas med att vara bra enbart dagar som vi faktiskt skulle kunnat umgås på?! Jävla vind.

Jaja, jag ska iaf iväg till gymet när det öppnar o sen ska jag typ... Städa. Om jag orkar. Om jag inte gör det så är min plan att åka till Bibblan för jag har inte en enda rolig bok att fördjupa mig i.

Förresten så jobbade ju jag igår, o då var det två mammor som hade med sig bajsbarn. O de luktade inte bara jättemkt bajs(trots att det skulle vara mer än nog för att få mig förbannad/äcklad en lördags eftermiddag på jobbet) , de skrek också som om hin håle själv var efter dem. Äkcliga barn. Jag menar, VARFÖR tar man med sig en 1,5 år gammal unge som har ont i magen till frisören när man vet att det komme ta typ två timmar där?!?! Jag FATTAR INTE!!!!

Nu ska jag äta lite överblivet godis sen igår. Kan ju inte va allt för nyttig. Det kan ju aldrig va bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0