Tio saker jag hatar...

Jag handlade idag. Det va tråkigt. Det är ju iofs ingen nyhet, det brukar ju inte direkt va skoj att handla på ställen som Hemköp. Men idag var en såndär gån då det blev okristligt dyrt utan att man kände det som att man fick nånting för det. Med anledning av detta har jag gjort en lista på tio saker jag avskyr att köpa.

1. Tamponger. Man ska inte bara blöda o ha ont, man ska lägga en förmögenhet på att proppa igen skiten också!
2. Mjölk. Det går åt alldeles för snabbt. Jag svär på att Börje o Gunilla kommer in här o tjyvdricker när jag inte är hemma.
3. Kyckling. Det är DYRT även om man köper den billigaste kycklingen som har äckel på sig som man får skära bort.
4. Tandborstar. Jag menar, GE ER, 30 spänn för en jävla tandborste??!! Jag ska börja med granris istället.
5. Toapapper. Funderar på att alltid ta med ett par ex av Metro istället.
6. Tvättmedel. Är det verkligen så viktigt att lukta gott..?
7. Deodorant. Samma argument som ovanstående.

8. Foundation. Det kostar satan o ger inte ens nån kul effekt!!! (finns förvisso inte på hemköp,menmen)
9. Strumpor. Världens tråkigaste grej. Jag gillar inte ens strumpor.
10. Busskort. (finns på hemköp här i gbg, det ni!) Det är hutlöst dyrt o inte heller det minsta roligt.


Jag har liksom inget emot att spendera pengar, men om ni fick välja mellan att köpa ett par übergrymma stövlar för drygt 800 spänn eller ett astråkigt busskort för samma pris, vad skulle göra er lyckligast?? Skorna såklart!!! Mer skor åt folket!!!


(Dessutom har den där jävla mjölken/tampongerna/ kycklingen gjort att jag kommer få kämpa satan för att få ihop pengar till att åka o hälsa på Frida i Umeå. Morr på den.)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med! Mat är dyrt som bara den! Tandborstar kan man dock köpa billigt på Apoteket! ;)

2009-08-26 @ 07:35:39
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Starla

www.starlashop.blogspot.com har äntligen öppnat portarna och det firar vi med att ge alla nya kunder med rabattkod 10% rabatt på hela ordern.



Det ända du behöver göra för att få din rabatt är att uppge rabattkoden: ”NYSTART” när du beställer.



I Starla shoppen hittar du alla dom senaste trenderna inom smyckes världen och till otroliga priser. Vi uppdaterar vårat sortiment ständigt för att följa dom senaste trenderna och modet på marknaden.



Igår laddade vi upp med ca 15 stycken nya favoriter!



Välkommen in på www.starlashop.blogspot.com och ta del av din rabatt redan idag!



Med vänliga hälsningar



Starla



www.starlashop.blogspot.com

2009-08-26 @ 13:46:58
URL: http://www.starlashop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0