Tre

Mitt mobila brendband har jävlats ett par dagar nu, o idag fick jag nog o ringde till tre med tanken att skälla på dem litegrann. Efter samtalet så var problemet löst o bredbandet fungerar fint igen, men detta gav mig ett nytt problem.

DET ÄR HELT OMÖJLIGT ATT SKÄLLA PÅ 3-PERSONALEN HUR ARG MAN ÄN ÄR!!!

De är så läskigt jävla överhurtigt trevliga o tillmötesgående att jag bara vill kräkas. (Speciellt eftersom jag nu är inne i en period där jag har svårt att tycka om folk, speciellt främmande folk). En gång när jag ringde o klagade på saker en kväll så löste de snabbt problemet, o när jag sa tack o hej så sa de "Så det är inget mer jag kan göra för dig?" min omedelbara reaktion var ju typ "jo, en kopp varm choklad skulle va gott". Men jag lyckades stoppa mig själv i tid så jag slapp bli officiellt förklarad galen.

Nu måste jag sminka mig o peppa mig själv så jag orkar ta tag i dagen. Blö.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Pepp, pepp, pepp, känn pepp! Eh, ja tror det finns en låt av Timbuktu som går så typ.. ;) Ja, de är trevliga på 3 minsann, annat är det med Glocalnet så var glad att du inte har dem! ha en bra dag, pums!

2009-08-27 @ 10:09:45
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0