Ångest

Vet fortfarande inte hur mkt åt helvete mitt jobb kommer gå (positivt tänkande ska va bra säger folk...) o jag har ångest över att jag inte vet vart jag ska ta vägen o vad som kommer hända. mitt ständiga grubblande gör att jag inte orkar motionera som vanligt, o känner för att sitta o trycka i mig godis hela dagarna som tröst, vilket gör att jag även känner mig ful o fet (och otillräcklig, det är till råga på eländet. Det är den dåliga sidan med att ha en overkligen bra pojkvän). Det är hur som helst jävligt surt att gå omkring o grubbla när det är så fint väder o jag vill va glad.
På tal om glad så blev jag det igår. När min älskade pojkvän kom o hämtade mig från jobbet så hade han redan varit o handlat. O han hade inte bara handlat tråkigt mat, nej, han hade handlar biff som vi skulle grilla, klyftpotatis, sallad, vin o jordgubbar. SÖÖÖT! Så vi grillade o satt o hade o picknick i kvällssolen på en filt i trädgården. :)
Nu vill jag ha helg.

Kommentarer
Postat av: Jessan

Åh, sicken sötis! Tur att du har D! :)

2009-07-02 @ 20:54:44
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0