Kalas

I lördags åkte vi hem till Småland o  i söndags var det 90-årskalas för farmor. Jag vet inte riktigt om hon förstod vad vi gjorde där, eller att det va henne vi firade, men hon var glad iaf, o hon fick träffa nästan hela sin familj o sina vänner samtidigt.
När kalaset var slut åkte Daniel o jag hem igen, o stannade i Mölnlycke. Jag offrade mig o gick med på att titta på The fast and the furious 4. Jag tänker kräva hämnd för det, var så säker!
Klockan 07.30 på min lediga måndag ringde klockan o det va dags att gå upp. Finns det ingen hejd på vad jag gör för min pojkvän?!? Jag följde iaf med ut till Rågelund o tittade på när han flög jättedrake i vattnet o åkte omkring så att vattnet sprutade. :P
Efter det åkte vi till Ikea o köpte en byrå, som vi lyckades få ihop (o som jag hoppas ska göra att min älskade pojkvän ska få lite mer ordning på sina grejer. Eller nån ordning över huvud taget faktiskt. haha!). Sen åkte vi till mig, gjorde mat, jag bakade paj, vi åt o hade mysigt. Jag är inte inspirerad att skriva nåt roligt nu. så jag skippar det. Nu har jag nämligen städat, tvättat, plockat undan, diskat o hållt på o jag ska strax in till stan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0