Lill-lördag o vuxenpoäng

Igår var det onsdag o min första arbetsdag efter min mini-semester. Det va tråkigt, behöver jag ens säga det? Istället för att känna mig utvilad så kände jag mitt behov av en riktig semester ännu mer.
Hur som helst så bestämde jag o Emma oss för att ta tag i våra liv o gå till Rockbaren en sväng efter jobbet för att få lite uppdateringar om varandras liv, vilket nu händer allt  för sällan. Vi kom dit, regnet öste ner, men vi satt under markiserna på uteserveringen o drack öl o hade trevligt iaf. :) Dock kom jag fram till att kombinationen av trötthet, att inte ha druckit något på typ en o en halv månad o intagande av allergitabletter som förstärker effekten av alkohol va en jobbig kombination. :P Halv tio va jag så trött å mitt stackars huvud var lite yrt, så jag åkte hem. Lika bra det kanske, då fick jag iaf en normal natts sömn.

Förutom det så lyckades jag plocka vuxenpoäng idag, trots trötthet. Jag kollade min hotmail, o jag slängde direkt alla mail med erbjudande om rea på HM o konserter med ticnet, däremot satt jag o läste månadens nyhetsbrev rån Hemköp med stort intresse. Det är ju nästan så att man blir mörkrädd!

Jaja, dags att börja sminka sig o göra sig anständig. Gött att det bara är tre arbetsdagar kvar till ledighet igen!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Hahaha, jag slänger också alla såna där saker som bara kostar pengar men jag kan inte påstå att jag läser ICA´s nyehetsblad med STORT intresse... ;)

2009-07-23 @ 18:57:29
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0