Nu går skam på torra land

Igår var första gången jag hörde någon faktiskt använda det uttrycket. Det var en tant som jag brukar klippa som sa det, (som bara blir mer o mer senil för var gång, det börjar bli lite jobbigt att hon ringer fem gånger innan varje besök för att kolla tiden/dagen/ vad det var hon hade beställt för behandling/hur mkt det skulle kosta osv...) o hon kom in på salongen en o en halv timme innan sin bokade tid. :P (Detta de femtioelva samtalen angående besöket till trots...).

För tillfället är jag svintrött, va ute på min vanliga runda i morse, men det tar ut sin rätt att jobba mkt ensam i salongen, o dessutom har jag tre dagar kvar denna veckan. Blä.Jag hoppas på att få måndag ledig, så får jag två dagar ledigt på raken o dessutom fyra-dagarsvecka. Det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0