Torsdag

Idag är det torsdag. Jag sitter framför datorn med en skål flingor bredvid mig på bordet, nyduschad efter min morgonpromenad. En helt vanligt morgon altlså. Under min promenad idag hängde det ett stoooort grått regnmoln över mig större delen av tiden. Som tur var så var molnet snällt o bestämde sig för att just bara hänga kvar där ett tag till, istället för att ramla ner i huvuder på nån stackars olycklig (mig). Kom hem, smsade pojkvännen så han inte skulle glömma ta med sig min mat till stranden idag(o jag som hade bestämt mig för att inte ha barn liksom...känner mig som en mamma.)

Annars har det liksom inte hänt så mkt. Shoppade lite i helgen (typ strumpor o foundation o sånt kul...) o sedan följde jag med pojkvännen hem till hans föräldraro agerade duktig svärdotter , där grillades det o fikades o så...
Under lördagen hade också bestämt mig för att färga mitt hår o städa. Tänkte att det går ju fortast om man kombinerar det, men hade inte tänkt på att jag inte kan ha glasögon på mig när jag färgar. Det gick förvisso väldigt fort att städa när man var blind, men speciellt mkt bättre blev det faktiskt inte.

Så bara idag o imorgon kvar innan jag får min mini-semester. Jag har alltså ledigt lördag, söndag, måndag o tisdag. HALLELUJA!! Det behövs, min hjärna är helt mosig o min kropp hatar mig.
Hem till Småland en sväng, sen förhoppningsvis ett par trevliga semesterdagar med Pojkvännen. :)

Kommentarer
Postat av: Lova

småland? Hinner jag titta förbi anebY?

2009-07-16 @ 13:32:14
Postat av: Jessan

Härligt!

2009-07-16 @ 17:34:36
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

Så smart att städa utan glasögon , det ska jag också pröva. Det går nog snabbare för man ser inte smutsen, haha.

välkommen hem , och grattis till lilla semestern!!

Kram

2009-07-17 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0