Glad

I lördags sluade jag jobbet kl fyra, blev hämtad av pojkvännen, åkte o handlade på HM (han höll på att få värmeslag o behövde shorts o linnen), sen hwm till mig för lite mat o sedan vidare till Liseberg för att gå omkring o bara njuta av vädret o ledigheten. Vi spelade fula spel o försökte vinna saker, till slut hade Daniel lyckats vinna 2 kg Toblerone o jag fiskade upp ett gosedjur med en såndär lustig klo. Woohhooo!
Idag åkte vi ut till Daniels syster för att fixa med hans bil. eller rättare sagt, Daniel slipade o spacklade o jag satt i solen o njöt o pratade med hans syster o hans systers barn. Nu är jag rosa.
Nu har vi precis ätit en massa god mat o ska slå oss ner i soffan o mysa.

Dagens kommentar:
Jag: "Daniel, nästa helg måste vi se till att gå ut eller iaf sätta oss o dricka öl med några andra. Vi får inte bli ett sånt där tråkigt par som bara stänger in sig o umgås med varandra precis hela tiden!!!"
Daniel: "Du menar som ett sånt där tråkigt lyckligt par som vi är?"
Jag: "Ehh... JA!!"

Kommentarer
Postat av: Jessica

:) Fjantis!

2009-06-29 @ 08:48:49
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0