Jobb

Jag är ledig imorn, men mina arbetsproblem tynger mig lite ändå. Förutom mitt dilemma att jag inte vet om jag faktiskt vill va/kommer orka va frisör eller inte, så händer det en massa dumma grejer som jag inte kan påverka. O jag är den som sitter emellan, vet vad båda sidor tycker o inte kan säga något till någon, o inte heller fråga om saker som jag undrar äver i o med att den sidan inte vet detn jag vet än. Så jag sitter mer eller mindre o inväntar domedagen. Eller ja. det kanske var att ta i, men invänta totalt kaos iaf. OERHÖRT FRUSTRERANDE!!
Jag vet liksom inte om jag får/ vill stanna efter vad som händer, o om jag ska sluta vill jag fan va arbetslös NU, när det är fint väder, istälet för att bli arbetslös o deprimerad typ i slutet på september eller i oktober. Jag menar, man måste väl planera när man ska bli arbetslös så bra man kan?
Suck och pust på saker.

Kommentarer
Postat av: Lova

först låter det som i-landsproblem, men det är det ju inte, och jag hoppas verkligen att allt löser sig. du får jättegärna ringa och prata om du vill :)

2009-06-30 @ 11:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0