Midsommar

Jaa, nu är ju midsommar över, så vädret passade på att bli bra igen.
Jag har haft en underbar helg, slutade tidigt i fredags, o så hade jag en heeeeeeel helg med älsklingen:) Vi grillade, myste i soffan, promenerade, myste, gick på bio, sov länge, drack vin o åt jordgubbar. Helt utan att ens bli riktigt fulla eller träffa en enda annan person. Haha...
O på söndagen åkte vi till IKEA o köpte saker till mig, som Daniel betalade. Det va min födelsedagspresent. Så nu har jag lite fler glas, en ny gryta o stekpanna o lite annat smått o gott. Wiee!!
Nu sitter jag här, ny-äten o orkar inte städa. Det kändes som att jag hade ledigt så länge, o det va så skönt att kunna ta det lugnt o ha Daniel hos mig hela tiden, att det inte alls va kul att gå o jobba idag. O inte kul att få sova ensam igen heller för den delen.
Jaja, i-landsproblem. Nu har iaf skatteverket varit schysst nog att ge mig lite pengar också, så jag funderar nu på vad jag kan få för en del av dem plus mina födelsedagspengar.... Hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0