Räv bakom örat

Igår var jag på gymet för första gången på ett par veckor. Det gick oväntat bra. Dock är det lite tråkigt att stå där inne när det är så fint väder ute, så idag bestämde jag mig för att gå en snabb promenad istället, man vet ju inte hur mkt sol det tänker komma i sommar. (Dessutom var mina ben lite trötta sen gårdagens pass... :P)
Så jag vandrar glatt iväg med radio i öronen, går ner till stora vägen, över spårvagnaspåren, vinkar hej till gymet, förbi The English School o in i skogen. Där knallar jag fram i de hemska, långa, branta backarna på spåret o kommer till slut ut på en platt väg. Kommer fram till en högersväng o AAHHHH!!! RÄV PÅ FOTEN!!!!
Ok då, inte riktigt på foten, men det satt på höger sida av vägen, precis vid kanten, o när jag var typ en fot ifrån den så bestämde den  sig för att springa över vägen framför mig.
Det var nog det närmaste jag har varit en räv i mitt liv tror jag.
Jaja, frukost nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0