rolig man

Idag såg jag förresten en rolig man. Jag gick mot rulltrappan inne i en skoaffär i nordstan, o helt plötsligt så kommer det en man rusande uppifrån med håret på ända o vild blick.
det roliga var alltså då att han sprang för sitt liv (ok, det vet jag inte, men det såg så ut) ner för trappan tre steg i taget. O detta var trappan som gick UPPÅT. Alltså fick jag snabbt manövrera mig själv åt sidan för att inte bli nedsprungen o mosad på min födelsedag. Har inte rulltrappor funnnits tillräckligt länge för att folk ska veta hur man använder dem..? Jag bara undrar liksom...
Spännande. :P


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, stackars dig! Bli prejad på din födelsedag och allt! Hade han inget hyfs mannen? Undra vad han sprang ifrån?

2009-06-16 @ 08:16:02
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var en "fin" tant :) Hon gillar konst och arkitektur (där man uttalar arki med K och inte ch)... så "sudda" känns kanske lite underklass...? ELler nåt? :)

2009-06-16 @ 08:49:11
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0