Sådär ja

Nu har jag lite lugnt. Det va skönt att vara hemma en sväng i helgen, samtidigt som det va jobbigt. Det va kul att umgås med familjen, fira mamma o mig o träffa farmor o Frida. Men Jag kom hem efter klockan sju på kvällen på lördagskvällen o åkte igen klockan tre på söndagen, stannade till i Borås för att se Jessan rida (det va roligt, hon va duktig o jag saknar mina hästar!!!!) o sen satte jag mig på ett tåg till Daniel.
Idag vaknade jag av Daniels väckarklocka o en liten låg, ganska kortfattad (men gullig), halvnynnad version av "ja må hon leva". Som synd var så fick ju inte han också ledigt, utan han fick åka iväg o jobba tidigt, o jag låg kvar o njöt av en varm säng. Sen tänkte jag åka till stan o shoppa lite, men jag var inte shoppingsugen. JAg börjar tro att det är nåt allvarligt fel på mig. Antingen är det att jag är för glad (tröstshopping javisst!!), eller så är det för att jag kännermig tjock o inte vill prova kläder (blä på allt).
Nu väntar jag på att Emma och förhoppningsvis Johanna ska sluta jobbet o komma hit o fira litegrann:) Wiee!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Grattis, grattis, PUMS!

2009-06-15 @ 21:53:39
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0