SOOOOL

Idag har jag varit ledig. Jag var väldigt förutseende o tvingade mig själv att städa igår kväll, så idag har jag bara motionerar, handlat o pantat burkar. O så tvättade jag lakanen också. Förutom det så har jag bara legat i min trädgård i solen utrustad med en bok, mobilen, vatten, datorn o morötter. O nu är jag ROOOOSAAAAA. Jag är så rosa att jag till o med tror att min storasyster skulle tycka lite extra mkt om mig om hon fick se mig nu. :P
Daniel har väldigt roligt åt att jag blir rosa o fräknig. Själv är han typen som är född med pigment, till skillnad från mig.... Så nu får jag vackert stå ut med glatt överraskade kommentarer som "Haha, titta!!! du är ju alldeles fräknig på axeln!!" eller "Haha, nu är du snart my little pony-rosa!!".
Jag menar, var i ligger överraskningen?? Jag sa ju hela tiden att jag blir rosa!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Hahaha, jag förstår inte vad du menar!? Förresten gillar jag dig lika mycket jämt oavsett hudfärg! :)

2009-06-30 @ 22:48:09
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0