Jaja... Suck igen.

Ja, suck på mig. Jag ska sluta klaga, för jag har en pojkvän som är helt löjligt jävla bra.
Jag är ledsen, men ni kommer aldrig få nån som är lika bra, han är den enda o han är redan tagen för resten av hans o mitt liv. BURNED!
Han är inte bara en långhårig hårdrockare, utan han är charmig, snygg, omtänksam, rolig, snäll, mysig, givmild, ansvarsfull... Han visar känslor o han är alltid förstående o alltid för bra för att vara sann. Jag kan omöjligt hitta ord för allt som är bra, o även saker som nån gång har blivit dåliga har vänt o bara blivit bra. Det bästa av allt är att han älskar mig, o jag älskar honom mer än jag någonsin trodde jag skulle älska någon. Så jävla intensivt att jag nästan börjar gråta när jag tänker på det. O det känns så bra. Jag skulle kunna ligga o krama min Daniel med huvudet på hans axel tills mitt liv slutade utan att vilja göra något annat. Så känns det varje gång jag ser honom, o jag är så lycklig att jag knappast förstår det själv.
UNDERBART.

Ps. Innan kom jag på mig själv att stirra på min mobilskärm (som självklart har en bakgrundsbild med Daniel) le fånigt, pussa på skärmen o sen krama om hela mobilen. Det kändes lite bättre, men jag saknar honom fortfarande. Vill ha imornkväll nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hhahahaha, gjorde du det där med mobilen på riktigt?? :)

2009-06-12 @ 14:02:16
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0