Svett

Nu har jag varit på en 40 minuters morgonpromenad, trots att jag vaknade upp med en huvudvärk som var så illa att jag funderade på om små knottar satt med träklubbor o gick loss på mitt pannben. Känns lite bättre nu, men vi får väl se. Ingen räv under promenaden idag dock.

O när jag vaknade idag så var det första jag hörde att Michel Jackson va död. Nu rosas han minsann åt höger o vänster. Uppenbarligen ska man genast tycka om folk så fort de trillar av pinn... Men ursäkta mig, jag tycker fortfarande att han var en av de mest creepy människorna som någonsin levt!!!! Oavsett hur många album han sålde o hur död han än är. Så det så.

Nu ska jag duscha. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0