1 arbetsdag kvar!!

Idag slingade o klippte jag håret på en höggravid kvinna.
Jag: "så när är det beräknat att bebisen ska komma ut?"
Kvinna: "Idag."
Jag: "VA??!?!?"
Jag kan lugna er med att det inte blev någon förlosning på golvet i salongen o hennes hår blev fint.

Nu har jag en dag kvar att arbeta. Det ska bli skönt när den är över. Men jag har mycket att göra. Jobba, åka o rösta, färga håret, packa, tvätta, städa, hämta tält och annat,köpa mat,  vara duktig svärdotte ro åka till Daniels föräldrar o fika  på Mors dag, osv osv... Nu börjar jag komma till dden punkten där jag känner mig stressad. Haha! Men hellre det än ångest över att avresedagen aldrig kommer att komma. :P

Innan idag hade jag en Tiger på besök. :) Han är så söt! Han kan få komma o bo här om han vill. Synd bara att jga är allergisk. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0