FAN!

Idag är en såndär dag då jag är trött på allt.

Jag är trött på att alla min närmsta vänner inte är hos mig, jag är trött på att känna mig trött o tråkig, jag är trött på att va osäker på saker, jag är trött på att göra saker för folk o jag är trött på att inte ha nåt jävla liv! Det känns fortfarande som att vad jag än gör så måste jag kämpa för att betyda någonting, o jag VILL INTE!  Och jag avskyr att jobba heltid o mer än det o ändå tjäna nåt som jag inte ens nästan kan leva på. Jag är trött på att känna att jag lever på andra, att jag bara är nåt som halkar med bakom för att det råkade vara där. Jag är trött på att känna mig bunden att inte göra nåt, att aldrig ha råd, att känna att man inte orkar eller kan. Jag vill vara självständig god damn it o jag kan inte!!
Jag är trött på att bli avundsjuk på folk som kan göra saker jag vill göra, trött på att inte kunna hålla mina känslor på det planet jag vill ha dem.Vad jag än gör så blir det fel, det går ut över fel människa eller så går jag omrking o mår dåligt.

Och egentligen hade jag hoppats att det här skulle va en såndär bra dag där jag kunde sätta mig ner o skriva om hur kul jag har haft det i helgen på valborg när Madde har vart här, hur mkt jag älskar att ligga i sängen o titta på film med min pojkvän, eller att det va kul att träffa sara o emma på krogen o osv...

Vill ni veta nåt anant kul? Jag kommer jobba HELA sommaren förutom SRF-veckan. O Daniel kommer va hemma o dricka öl. FÖRBANNAT JÄVLA ROLIGT! Just nu är allt bara as.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, vad ska jag säga? Ups and downs? Det blir väl bättre om ett tag... kanske? Känner mig helt arg och irriterad på allt just nu! Puss

2009-05-05 @ 07:55:48
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0