Helg

Jaaaa...Jag har varit dålig på att skriva  här nu, har haft fullt upp i helgen!!
Jag jobbade lördagen också för att jobba in min semester för SRF, o sen blev det till att åka hem o mysa med min pojkvän, som lyckligtvis hade överlevt sin andra del av kite-surfing kursen. :P (nu är det alltså med stora svårigheter jag lyckas rycka honom ifrån datorn när han sitter o kollar på t ex priser på våtdräkter o annat spännande. Haha...)
Sen blev det mest en massa nytto-göra, iaf för Daniels del. Vi gjorde sånt där kul som att köpa olja på mekonomen o åka o byta olja på hans bil... Hehe! Fast vi gjorde lite efterforskningar också, gick på ÖB o kollade brassestolar o sen övade vi på att sätta upp hans föräldrars gigiantiska tält som vi tänkte erövra på srf! :D Asgött!

Nu hinner jag inte skriva mer, för jag måste äta upp min frukost o sen sminka mig. Fint väder idag dock, frös inte ens när jag promenerade til gymet innan. :)

Helgen bästa rubrik: "S o M dominerar inför eu-parlamentsvalet"
Jag undrar verkligen vad han tänkte på när han skrev den..?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaaha.... Guldrubrik ju! S o M dominerar! :)

2009-05-11 @ 21:38:01
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0