Jaaaaaaa!!!

Jag vet att alla ni andra har vairt lika oroliga som jag, o därför at jag glad att kunna meddela att den vanliga festivalcampingen på Sweden Rock kommer att öppna i år också!! JAAAAAAAAAA!! Med andra ord så slipper man gå en km enkel väg bara för att få se ett band, kanske jag kan tillägga för de som inte är så insatta. :)

Annars har det varit en ganska tråkig dag... Vi har inte haft så mkt att göra, bara lite lagom sådär, o det har regnat en stor det av dagen dessutom. O regn suger. Jag var dock smart idag o drog på mig ett par av mina fejk-skinn byxor. Asbra!! :D De funkar lite som galonbyxorna man hade när man va liten, allt bara rinnder av liksom!!

Dagens kommentar på salongen:
Omid: "Sanna, du har inte fått några konstiga sms av mig va?"
Jag: "Ehh, nää, inte konstigare än vanligt. eller vad?"
Omid: " Omen du vet, såna där meddelanden som man skickar till tjejer, inte till dig."
Jag: " Tack för den du."

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, det var inte så ´juste ju! Men han är ju bög ändå! ;)

2009-05-07 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0