Jaha

Ja, nu sitter jag här med blekning i huvudet o en sko på foten. Min undercut behövdes nämligen färgas om och min sula i skorna jävlades, så jag hämnades med att limma fast den. Mohahaha!

Nu har jag bara en dag kvar att jobba den här veckan. Jag längtar till SRF mer än någonsin!! :D Ska bli rätt gött i helgen också dock, för jag ska träffa daniel på fredag, o sen åker jag till småland (jkpg)med min syster o så ska jag även träffa min mamma där en snabbis o fika med Madde o Henke. :) Fast mitt egentligen mål är ju House of Pain, där jag ÄNTLIGEN ska få mina tatueringar fixade. Bara sisådär en 10 månader efter att de har läkt. :P Haha! Men men, bättre sent än aldrig!!

Annars är faktiskt jag ganska nöjd idag, fastän jobbet har varit skitsegt... Jaja, det kommer ju bra dagar också.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0