Konstateranden

Jag har en del konstateranden att få ur mig som jag har klurat på under helgen.
1. Jag är helt ifrån mig av längtan till SRF, känns som att jag aldrig kommer att komma dit, nu när det är så nära.
2. Jag är fortfarande jävligt kluven angående mitt yrke.
3. Jag fullkomligt avskyr tanken på att jobba heeeeeeeela sommaren, känns som att jag slösar bort mitt liv.
4. Mitt liv är perfekt då jag är med Daniel, leker med Sara eller Emma eller har besök av någon kär gammal vän. Då något av detta inte inträffar är mitt liv totalt meningslöst. Jag har ingen hobby över huvud taget, inga intressensom jag kan syssla med. Aka- jag har inget eget liv. Jag vet precis vad det gör för mig. Det gör mig bitter. BITTER!
5. Det faktum att jag är bitter och får svårt att glädja mig åt andra gör även att jag föraktar mig själv.
6. Jag motsätter mig starkt min kropps beslut om att ge mig höfter så att mina byxor sitter tajt på ställen de inte alls brukar sitta tajt på. Har jag inte fått former fram tills nu kan jag fortsätta leva utan det i fortsättningen också ffs!!
7. Att leva på svältlön så att jag känner att jag inte alls kan göra nåt åt min livssituation gör mig frustrerad. Och arg.
8. Allt detta får mig att känna mig eländig o gör att jag vill krypa ner under täcket o krama på Daniel. Om han då är borta (eftersom han till skillnad från mig har ett liv) så blir jag ledsen. Vilket leder tillbaka till konstaterande nr. 5.

MOMENT 22 GOD DAMN IT!!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Stackers lille Sanna! Du får försöka komma på något att göra... när vi har skaffat hus kan du komma och rida hos oss! :) Bra va? Pusspuss

2009-05-13 @ 17:15:18
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0