Leeeeeeeeeeedig

HÄRLIGT! idag är jag ledig. Jag väcktes förstås redan innan kl sex av min älskade pojkvän som skulle jobba, menmen... :P Jag gick o la mig igen o ägnade mig åt att ligga o dra mig i sängen i över en timme efter att jag vaknat igen. Nu sitter jag här o har precis avnjutit en fukost, och ser fram emot att min syster ska komma hit snart! :D Först måste jag bara hinna stäa hela lägenheten, tvätta, plocka i ordning, slänga skräp, panta brukar o hanlda lite. :P Haha...

Jag blev klar med mitt skiv-projekt igår också. Nu har jag fem skivor klara till SRF, det blev :"Ernsts Favoriter", "Thorleifs Bästa", "Gördis Kalashits" "4 Bugg o 1 Coca Cola" och kort o gott "Parteeeeey SRF  -09". Daniel o jag (fast mest Daniel) planerar en uppföljare nu "Dannes Disco-Dängor". Haha!

Jaja, nu är det nog bäst att jag blir anständig o börjar jobba litegrann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0