MTV

Jag har just upptäckt ett nytt, irriterande fenomen med MTV. Jag har aldrig i princip tittat på den här värdelösa kanalen innan, men nu har jag liksom inget val, eftersom den i brist på annat brukar va det som är på tvn i salongen hela dagarna. Ni som är insatta vet säkerligen att det rullar en massa tjaaa, vi kallar det framtids-spåelser, i nedre delen av ruten medans musiken spelas. De påstår sig kunna veta om ett förhållande kommer funka, om din tjej/kille är otrogen, om du o din kompis kommer va BFF:s på riktigt osvosv...
Det har också kommit en ny  nu (det vet jag eftersom jag redan kan alla olika kommentarer om livsöden utantill redan)som påstår sig veta vad man ska bli när man blir stor. Det som fascinerade mig var dock inte det att typ varannan människa påstås bli antingen militär, brottsling eller syssle med "vuxenunderhållning" (WTF?!!), utan det faktum att de uppenbarligen kan mkt där på mtv. det stod nämligen en gång "Sara, du kommer att få en framtid inom det militära. Madelene kommer att vara hemmaman." Jag kan alltså kungöra att MTV nu också spår könsbyten. Så vill du va riktigt säker på om du har en partner med stabilt kön så smsa "framtid" til 72400 o få svaret!
Ok, jag hittade på det sista, jag kan inte det exakta numret, men nåt svar skulle man säkert få.

I morsre regnade det så att jag såg ut som en dränkt katt när jag kom till jobbet. Då var jag sur. Nu vill jag ha sommar igen, men det blåser kallt. Iaf bara 28 dagar till SRF nu. GAH! Det är vad jag lever för för tillfället!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, har alltid hatat MTV men de där tar ju ändå priset. Så himla dåligt. Ha de bäst! / Nina

2009-05-06 @ 21:16:33
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0