Nu så...

Så, nu har jag äntligen tid att uppdatera mig lite.
I torsdags hade jag ju ledigt, o efter storstädningen av mitt hem så kom min syster hit på besök. Det var ett ovanligt lyckat besök, vi åt mat ute i solen, vi klippte o klistrade lite grann o jag klippte o slingade o höll på med hennes hår. Eftersom hela min syster i princip är rosa, så ville hon ha en rosa sling i håret, vilket hon självklart fick. precis när jag skulle börja applicera den megarosa färgen så tappade jag dock penseln på golvet.
SPABLAM så det o så var mitt fina ljusa gmala plastgolv rosa. :P Jag kastade mig efter klorinflaskan, o  blinda jessica hällde ut en smärre sjö klorin på mitt golv medans jag gnuggade som en besatt med stålull. Nu har jag en fläck på mitt golv. Men alltså inte en rosa fläck, utan en fläck som är mkt renare än resten av golvet. Haha!
Efter detta så lyckades vi få Jessans slinga rosa, i mittt badhus-stinkande hem, o sedan gav jag mig på att baka. Då tappade jag en hel mjölpaket i golvet, o fick en halv deg i diskhon. När jag sen skulle ställa in en bunke i kylen så råkade jag trycka trycka till den lite hårt så att en yoghurtpaket mosade o pruttade ut yoghurt i hela kylen. Men trots att detta i vanliga fall skulle ha gjort mig förbannad så fick det mig då bara att vrida mig dubbel av skratt. Jag älskar min syster. :)

Jobbade o myste med daniel resten av helgen mer eller mindre. Har även blivit aktiv (men inte medvetet) piratpartist. Vi fixade nämligen typ 1000 skyltar o grejer o satte upp några o propagerade som fan. Eller ja, daniel iaf, jag var nog mest sällskap. Haha! Vi åkte även omkring o införskaffade festivalgrejer, nu jävlar är det nära!!
Igår fick jag förresten göra en lila slinga i daniels hår, allt för piratpartiet!! :P Haha...(nu matchar vi nästan lite äckligt mkt i håret faktiskt...hehe!)
Det var nog typ allt.

Förutom att det självklart är Lady Gaga som sjunger "Let's have some fun this beat is sick, I wanna take a ride on your discostick." Hur kund ejag inte fatta??

O på väg hem i vagnen satt en tjej framför mig med en coco cola. O hon störde mig nåt så grymt. För hon öppnade inte den förbannde burken!!!!!! Den va en 33cl burk, o så hade hon liksom bara tryckt ner det lilla metall-mojjen litegrann så att det blev en glipa i burken, o så satt hon o SÖG PÅ DEN!! Vilken normal människa gör det? Lite, lite, lite i taget. Hon sög på den där jävla colan i minst 20 minuter, o jag ville trycka upp hela bruken i käften på henne hela tiden!!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Hihi, du är rolig! Tack för en fin slinga och en superrolig dag! Älskar dig med! :)

2009-05-25 @ 20:42:56
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0