Ny livsstil

Jag o min kära väl Madde diskuterade alla våra världsliga problem på msn...Så som vikt, pengar, killar, smink, hur jobbigt det är att raka benen...Jaaa, you name it.
Då fick vi en jättebra idé. Den utltimata livsstilen för att slippa allt sånt måste ju va att bli en fetto-hippie-nudist! Man kan bara gå omkring o va naken, äta kakor o låta allt hår växa hej vilt överallt!! Allt är ju naturligt o alla är värda lika mkt o det är fred på jorden osv osv...
Vore det inte härligt om man inte vore så fåfäng? :P




Ps. Min älskade pojkvän satte ut sin motorcykel på annons igår helt spontant (jag hade inget, jag upprepar: INGET med saken att göra!!!) vilket fick mig att nästan bli lite orolig för hans psykiska hälsa. Än har jag dock inte kunnat sätta fingret på nåt mer som tyder på mental obalans. JAg väntar med spänning på vad som händer här näst. :P

Kommentarer
Postat av: Jessan

Jag är helt med på hippiestilen! Och angående daniel så är det ju spännande med förändring i tillvaron :)

2009-05-27 @ 22:55:12
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0