Tattoooooo

Ja, det tog mig ju bara ca tio månader, men nu är den "senaste" tatueringen också fixad! :D Dessutom gjorde jag om alla linjer (AJ!!) i GnR logan också, så det ser jävligt mkt bättre ut. Jag är nöjd. Tatueraren i jkpg är jävligt schysst,o det kändes bra att han fick avsluta sitt arbete också, sent om sider. Haha!
Min syster fick va med o titta på också, hon var nog det sämsta moraliska stödet jag har haft. Hon sa bara att det såg ut att göra ont hela tiden, jädra tjej! ;) Som hämnd så tänker jag ge henne ett presentkort på nån tatueringsstudio nån gång när jag har pengar. Så att hon kan tatuera in sin himlagris (som vi faktiskt hittade en jättebra bild på i en tidning).

Efter att jag hade blivit gaddad o inplastad så gick vi till Söta Tomaten (Skrattretande namn heh?) o åt mat med familjen. Hela gänget var med, o pappa frågade snällt "gjorde det ont?" Ja, svarade jag. Pappa: "HAHA! Det kan du ha!!" Känns bra att ha en sån stöttande familj. :P Haha! Jaja, maten var god o det va trevligt att få lite tid med familjen.

Sen tog jag min sovsäck, som mamma snällt hade plockat fram o tagit med, o gick till Rådhusparken, där Henka o Madde satt o parkade. (Att Parka: Sitta i en park o dricka alkohol o titta på duvor, i ett försök att ta sig upp till samma division som A-lagarna.) Vi gick på stan o snackade skit o sen mötte vi upp med Björn också. De skulle till Madde o grilla, men jag hade ju en dejt med buss 830 mot göteborg, så vi skildes åt på stationen.

Dagens Henke-citat:
Vi strosar gatan fram, o jag ser vårt gamla stammis-ställe Sir Simons oo även träden utanför...
Jag: "Haha, titta Henke, kräk-trädet!!"
Henke: "HAHAHAHA! Den kvällen kommer jag.... *fundersam paus* inte ihåg."

Vi sitter stillsamt på en bänk på jkpgs station o dricker lite öl.
Stor,  snäll vakt på stationen: "Hör ni, tänk på att liksom... Hålla ner ölen lite, ni får inte dricka här."
Henke:(hoppas upp från bänken o börjar gå jävligt glatt) " Tack ,men vi ska inte dricka här, vi ska dricka på bussen!!"
Vakt: " Haha, jag då skiter jag i det. Det är inte mitt område!!"

Sen sa vi hejdå, jag fick åka tråkig buss, blev upphämtad på nils eriksson terminalen av min älskling o så åkte vi hem. Mys:)
Söndagen ägnades åt att gå på biltema, mekonomen o sen åka till Daniels syster för att skära i Nissan motorhuv för att sätta dit typ...ehh... luftintag. Som faktiskt inte skulle ta in nån luft alls, utan få ut den. Jaja... Jag blev förste pop-nitare. Tjoho! Sen sniffade vi spackel o sen åkte vi hem.
Jag har hotat Daniel med att han nu har ganska många timmar av sko-affärsvandrande att ta igen. :P Haha!
Nu måste jag till jobbet. tjing!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!

Hoppas allt är bra med dig!

Du är bra på att skriva, följer din blogg på bloglovin :) Vilken tatuerare i Jönköping var du hos? Både jag och sambon har planer på att tatuera oss men vet liksom inte vart vi ska gå.. Tänkte du med erfarenheten kunde få tipsa ;-) Ha de bäst! /Nina

2009-05-18 @ 09:43:21
URL: http://ninans.bloggsida.se
Postat av: Jessica

Hihi, jamen som man frågar får man svar liksom! ;)



AOUUCH, vill inte ha en himlagris-tatooo, det gör onT!!

2009-05-19 @ 17:57:26
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0