USCH

Jag har nu kommit på ytterligare en anledning till varöfr jag inte gillar barn.
Dom luktar ILLA!!! O då menar jag inte bara barn med äckliga bajsiga blöjor, utan alla barn. Även om dom är typ 9-10 år så luktar dom illa. Det närmaste jag kan komma en beskrivning är att de luktar unket, lite orent. O jag vill rynka på näsan bara jag tänker på det!!! Dessutom har inte så många barn för vana att tugga Extra tugumminn heller, så oftast har de dålig anderdräkt utöver det.

Jag börjar nog bli paranoid, jag upptäcker skumma lukter överallt, o blir mer o mer känslig. Vet inte om det är bra eller dåligt.

Hur som helst så tycker jag enbart det ovanstående skälet är bra nog för att aldrig handskas, få eller tycka om barn. NÅGONSIN!

Kommentarer
Postat av: Lova

...häxorna i Roald Dahls bok "häxorna"

(som också är en film med anjelica huston - har du sett? den är bra)

tycker också att barn luktar illa. Det, och så är dom egentligen flintskalliga allihopa. Spännande Sanna, är det nåt du vill berätta??

2009-11-12 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0