Bok o kändisklipp

Jag håller för tillfället på att läsa en otroligt bra o spännande bokserie, den är helt underbar. Fantasy såklart, så att man kan ramla in ii en värld full av magi, riddare o mystiska djur o spännande krig, utan att få in idiotiska gröna marsmänniskor i det hela som beskjuter folk med laservapen. Nej tack, riddare ska det va!!
Hur som helst jag har nu kommit till en punkt där jag stör mig på en sak. En sak som till mitt fötret får mig att fnissa lite o tappa fokus i läsningen.
NAMNEN!
Fantasyböcker har alltid nördiga namn, typ Egwene, Nynaeve o Aragorn o ni fattar grejen. Men i denna bok har nu följande namn kommit upp, som exempel:
- Hyran
- Rand
- Kiruna
Jag menar, hur kan man ta det på allvar då? Författarna får ju se till att ge dem namn uutan konstiga betydelser på svenska!!!:P

O idag klippte jag en lokalkändis också! woohoo! En proffesionell fotbollsspelare som spelar i GAIS. Haha! Han va väldigt trevlig, o nu väntar jag förstås på att resten av kändiseliten här i Gbg ska börja strömma in o mer eller mindre KRÄVA en tid hos Sanna The Hairmaster så att jag faktiskt kan börja tjäne lite pengar!! :P

Kommentarer
Postat av: Lova

...annars kunde det bli rätt kul om du lät ditt artistnamn istället bli: hanna the stairmaster, hihih..

2009-10-02 @ 23:02:09
Postat av: Jessan

Yes, snart kommer Anders Svensson och hela Elfsborg också! :)

2009-10-03 @ 13:00:57
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

nu börjar du ju bli en kändisfrisör, duktigt jobbat

Kram

2009-10-03 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0