Bulle

Igår bakade jag bröd. Såna där goda små bull-bröd som är supernyttiga, precis som min mamma brukade göra. Dessa brukade räcka ganska länge för mig, då jag bara äter ett till frukost varje morgon, men i morse fann jag mig med ynka nio brödbullar kvar att frysa in.
Jag börjar undan för undan inse de mindre söta sidorna med att ha en förvisso väldigt gullig o allmänt underbar - men också väldigt hungrig- pojkvän hemma.

(o då har jag inte ens nämnt att han drar in sand o havsbajs i min lägenhet efter att han har surfat, spånar ner min soffa, att jag tvättar mer av hans kläder än han själv gör, eller att han förväntar sig en tepperhetsmedalj då han någon enstaka gång har diskat efter middagen.)

Men det som känns så bra är att jag inte älskar honom mindre för det. Jag vill bara slå honom lite mer:) Haha!! Trots detta är han ändå det bästa sm har hänt mig!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Med risk för att låta aningen cynisk så är det de där sakerna som kommer att göra dig galen om sisådär 7 år ;) Angående Grampa så trodde jag också att det var grandpa men jag har kollat upp det och det är faktiskt Grampa! :)

2009-10-14 @ 10:58:19
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

´håller med föregående talare, haha. Men- vad söta ni är/Kram

2009-10-14 @ 14:40:36
Postat av: Sanna

MEn jag sa ju att jag ville slå honom lite mer:P det irriterar mig redan ;) haha!

2009-10-14 @ 18:48:18
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0