Deadliest Catch

Om ni inte visste det så sänder Discovery ett program som heter Dödlig Fångst, en dokumentär om ett gäng krabbfiskare på Berings Hav. Nu har ju inte jag Discovery, o jag tittar sällan på tv så sent som det sänds.
MEN- ett stort men- cardio maskinerna på gymet har tv-skärmar o massa kanaler, och klockan sju när jag kommer dit så sänds detta program, o det är detta jag tittar på när jag svettas igenom programert (fast lite drygt halvvägs slutar det o då får jag byta till Martha Stewart).
Jag har nu blivit fångad o beroende.
Jag MÅSTE se hur det går för de stackarna genom stormar, sjösjukor, skador o dåligt/jättebra fiske.
Detta har alltså lett till att jag måste börja träna mer, mer eller mindre varje vardag. Så jag har alltså hittat lösningen, hitta en serie på tv som sänds när ni tränar- o träna alltid samma tid- så kommer ni inte kunna hålla er borta från gymet sen!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0