Lycka!

Haha, titta vad jag hittade! :D 

2009-09-28

carina

super nöjd

Här har vi en salong med klass och stil. Trevlig personal och bra information. Klippte och gjorde slingor hos sanna. Super trevlig tjej. Bra priser.Väldigt go kaffe ;) tack för en bra service och super fin frisyr;)





Så glad man kan bli!!! :D:D:D Haha! Kommer förvisso inte riktigt ihåg vem denna Carina är, men jag ska upplysa henne om att hon gjorde min dag om jag kommer på vem hon är. :P Ännu ett steg framåt i karriären som superfrisör! Haha...

Detta självklart inklämt mellan en massa andra positiva kommentarer om salongen. (förutom en som inte räknas)

Bifogar här en fin bild på när jag gör min syster (altså inte Carina) glamorös. :P


Kommentarer
Postat av: Jessica

varför massa bilder på mig helt plötsligt?? På bilden ovan ser jag ju skittrött ut! ;)

2009-10-15 @ 14:29:06
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0