SF

Det slutar aldrig att fascinera mig hur mkt man kan lära sig som frisör.
Visste ni till exempel att SF Bio här i Gbg inte tjänar så mkt pengar på sina hutlöst dyra biobiljetter, utan att det de lever på är framför allt popcorn försäljningen?
Eller att det finns en kvinna som har som heltidsarbete att poppa dessa popcorn?
Eller att en stor popcorn på bio motsvarar ungefär 5-6 st Mac Feast?
(jag snöade in lite på popcornfrågorna efter inledningen)

Jag hade en kund som jobbade på SF som ni kanske förstår. O han tyckte om mig så mkt att jag fick presentkort till en gratis biljett o en gratis snacksmeny! Woohoo!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

vad duktig du är ! Så bra att få lite presentkort nu till vintern/kram



2009-10-27 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0