Trött

Igår var min pojkvän trött. Närmare bestämt så trött att han gick o lade sig (och somnade) redan vid halv nio. (!!) Då var ju jag inte så trött, eftersom jag hade varit ledig o allt, så jag låg o läste. Länge. Sen fick jag ont i huvudet. Sen blev jag varm. Sen blev jag törstig. Sen var jag tvungen att kissa. Sen ville jag läsa igen fast jag ville inte tända lampan o väcka Daniel. Sen vred jag på mig. O sen vred jag på mig igen. O sen bekämpade jag Daniels ben som låste fast mig o helt outtröttligt hoppade upp över mina ben igen så snart jag fick bort det. Sen vred jag på mig en gång till. Sen tänkte jag. Sen fick jag ont i armen. Sen vred jag på mig...

Fattar ni grejen? Jag HATAR sådana kvällar....

...speciellt när de följs efter av en morgon där pojkvännen försover sig o hoppar upp med massa svordomar o jag nyvaket försöker få ihop lite mat åt stackaren.

...o ännu mer när jag måste gå till gymet utan att ha fått krama alls mycket på sagda pojkvän, så som jag brukar passa på att göra när han snoozar. Morgonen stal mitt mys!

Dum morgon. O nu ska jag iväg o jobba ensam också. Blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0