Uppdatering

Snabb uppdatering av höjdpunkterna i mitt liv sen slutet av veckan blir som följer:

Torsdag:
Sitter o läser metro på spårvagnen på väg till jobbet, noterar med mitt östra öra att två tyska turister står framför mig o försöker betala sin biljett. Det va allt jag hann tänka innan PENGAREGN!!!!!! Det singlade alltså ner tusenlappar o hundralappar i knät på en väldigt förvånad mig, medan det tyska tjattret ökade i intesitet än mera. Tyvärr vad jag för snäll för att bara ta en grabbanäve o springa av vagnen, men det va frestande.

Fredag:
Seg jobb-dag. Hem o mysa med Daniel. Gött!! Den absoluta höjdpunkten var popcornen.

Lördag:
Gå upp hyfsat tidigt o hoppa på tåg till Gbg för att shoppa o leka med syster Jessan! :D Hela dagen va en höjdpunkt! Shoppa lite grejer o massa julklappar, äta lunch på favoritstället o bara gp omkring på stan o umgås:) Jag fick till o med Jessan att prova två klänningar på Shock!! (!!)
Öl på kvällen. Inte dumt det heller! :)

Söndag:
10 månader på Daniel o mig, wiiee!! :D:D Det firade vi genom att titta på två lägenheter i Mölnlycke. Så snart kanske vi blir sambos istället. Förhoppningsvis snart iaf. O då kan jag tillgodoräkna mig ännu ett par vuxenpoäng till mitt Hemköps-kort o mitt inköpsliste-beroende!!:P

Måndag:
Jobb. Inte bra, inte dåligt. Ledig imorn dock. Stort BRA!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, du är rolig! Jo, jag har karaktär! Hon fick ju inte komma in, jag fick minsann sova själv hela natten!

2009-10-20 @ 08:44:19
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0