Vintertid

I helgen ställda man om klockan. Detta medförde att det va mkt ljusare när jag gick till gymet i morse, HALLELUJA! Jag slapp alltså spendera fem minuter med nyckeln i högsta hugg utanför dörren i jakt på nyckelhålet. MEN jag tänkte på något annat också. Vid denna okristliga tid då jag är på gymet brukar det alltid vara väldigt lugnt, kanske mellan 5-7 personer i lokalerna. Idag var jag dock ensam, HELT ensam, i nästan en halvtimme innan jag såg någon annan hurtbulle där.
Därför ställer jag mig frågan- De som inte var där, var det de som har glömt att ställa om klockan, o därmed stod utanför gymet när det inte var öppet? :P

En sak till, tittade på nåt engelskt rese-program medan jag stod o svettades på maskinen. De var i Sverige. Första kommentaren jag hörde var.:"De är ett väldigt träningsintresserat folk, nästan hälften av befolkningen på 7 miljoner har gymkort o tränar regelbundet". GAH! När andra länder för en gångs skull har fattat att vi  och Schwiez inte är samma land så kan de väl få resten rätt också?!?! Jävla puckon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0