ZZzzzZzzzZZZZzzzzzzz

Ja, igår var jag så trött. Det är jobbigt att ha en krasslig pojkvän i sängen bredvid sig om man sover i en enkelsäng o sagda pojkvän ligger o vrider o vänder på sig. Alltså sov jag inte så mkt natten till igår.
Så igår kom jag hem, åt en brödbit, satte mig vid datorn en  liten sväng, o höll sedan på att somna. Då gav jag upp, gjorde mig i ornding för sängen o gick o la mig. Kl 20.12 låg jag i sängen. Jag uppskattar att jag somnade kl. 20.13. O sen sov jag gott ändå fram till 06.35, då jag gick upp o tränade. Nu känner jag mig nästan äckligt utvilad o tänker gå o sminka mig! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men guuud! Du kan ju inte gå och lägga dig kl åtta!! ;) Ska be andreas hinta ordentligt nästa gång vi ses! ;)

2009-10-22 @ 08:35:51
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

Vad duktig du är ! Ibland kan det vara bra att lägga sig tidigt och sova ifatt, du ser vad pigg du var sen. kram till min bästa lillan

2009-10-25 @ 12:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0