AAAHHHH

Jag ligger på en strand o solar vid en flod, på andra sidan floden kommer Frida gående. Förvånad men glad så vinkar jag till henne o hon ler o vinkar tillbaka. Helt plötsligt så ser hon skräckslagen ut o börjar skrika o vifta med armarna "KROKODIIIL, det kommer en krokodil, SPRING!!!"
Jag tittar bakåt, o mycket riktigt så kommer det en krokodil simmande ett par meter från mig, jag försöker resa mig upp, men det GÅR INTE!!
Jag kravlar mig fram på marken i ett desperat försök att komma undan, kryper under en massa buskar o låga trädgrenar, men de fastnar i mig o jag kommer inte loss. Jag hör hur krokodilen kommer närmare o närmare, hör de hasande stegen bakom mig när jag kämpar för att ta mig framåt. Och helt plötsligt så känner jag att någonting sluts omkring mina fötter...
"AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHRG!!"

 

Vaknar andlös, halvsittandes o halvskrikandes i sängen, med Daniels ben omkrokade om mina fötter o han tittar yrvaket på mig.

Jag- argt: "Sådär får du inte göra!!! Fan, du skrämde ju nästan ihjäl mig!!!"
Daniel-oförstående: "Va?"
Jag- fortfarande argt: "Ja, du va en krokodil!"


Kommentarer
Postat av: Ammi

usch vilken otäck dröm , det var så att jag blev rädd när jag läste, o det måste han ju fatta , pojkvännen , att han inte får skrämma dig så o låtsas vara en krokodil, haha kram

2009-09-27 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0