Aneby

Igår kväll satt jag i soffan o pratade i tfn med min älskling, när jag förstrött börjar blippa mellan alla min (fyra) kanaler, o fastnar litegrann på fyran där det sändes Idol, för hör o häpna, ANEBY TORG VA PÅ TV!!! Massa folk var på torget framför den lilla scenen där jag enbart har sett Aneby Lucia o liknande innan, men där nu Anders Bagge satt i hela sin prakt. Jag avbröt förstås hela konversationen med pojkvännen för ett:
"MEN!!! Aneby är på tv Daniel, ANEBY!!!"
"Jaha?"
"Men fattar du inte?!?! Det är ju Aneby, ingen bryr sig om Aneby, o nu är det en extra audition för Idol där, HEMMA I ANEBY!!"
"Jaha."
Han delade inte alls min fascination, jag tyckte dock det var en väldigt omvälvande o nästan lite upprörande händelse. Jag menar,Aneby är ju mitt, inte bara anyones to take, även om jag inte egentligen vill ha det. :P Haha!

Utöver detta är jag även fascinerad över min egen reaktion på att jag ska få en helt ledig helg. Jag är helt spänd av förväntan, det känns nästan som semester!! Fast det är ju bara två dagar. Men det är två helt lediga dagar där jag kan göra vad jag vill, för för en gångs skull har jag inte massa resor o grejer planerade. UNDERBART! Bara kunna vara hemma är så jäkla skönt! No offence mamsen, det är jättekul att komma hem också, men ibland måste man faktiskt bara få sitta hemma o göra ingenting, eller göra nåt om andan faller på liksom.

Dessutom har jag tränat ordentligt fyra gånger den här veckan, det känns så gött!! Wooohoo!!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja , visst var det häftigt med Aneby, Anders Bagge tom berömde Aneby för det kom så mycket folk. Ja , ditt lilla Aneby är ju "världsberömt" nu haha.



Vi önskar dig en toppenhelg, ledig o allt!! Kram

2009-09-11 @ 08:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0