ARG

Jävla 3. Ibland blir jag så arg. Jag fick ringa kundtjänst tre gånger idag, två gånger sa de fel o fick mig att sitta o försöka göra saker som inte ens gick att göra. O det tredje gången så får jag svaret "Jag är ledsen, men vårt system stödjer inte det"
O vet ni vad 3:s system inte stödjer?!?!? EN JÄVLA UPPTEGET-TON!!!!!
Man kan alltså inte få sin telefon att tuta upptaget, utan alla som ringer när man pratar med någon annan kopplas direkt till mobilsvaret, o får därmed betala en uppkopplingsavgift för ingenting. Alternativt får man inte ha något mobilsvar alls. Jävla kapitalister! (jag vet knappt ens vad jag menar med det, men det låter bra. Folk brukar säga så när de är upprörda o det gäller pengar).
Snåljävlar kan jag iaf säga o mena det!!!!
Usch va arg jag blev. Det va nog första gången jag va otrevlig mot nån stackare i kundservice någonsin. Men 3 kan fan ta sig i röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0