IGEN!

En gång till gick helgen jättefort, trots att jag var hel-ledig!!!!
Det är fan jobbigt, jag hinner ju ingenting. Har inte gjort nåt speciellt, vi tog det lugnt på fredagen, o efter att ha sprungit omkring på Allum en sväng på lördagen så spenderade vi kvällen med att ligga i sängen med minidatorn o spela ett gammalt Ace Ventura spel. Det va faktiskt kul. Haha!
Nu kan jag väl knappast påstå att jag direkt ser fram emot en ny arbetsvecka, de känns ju så fruktansvärt långa. Kommer det alltid va såhär? Är det så det ska va? Ska man  inte förvänta sig mer än så? Att man känner att man aldrig gör nåt alls förutom jobbar, gymar o lagar mat? Så var det fan inte på de gamla goda tiderna på Hags i Aneby... Om jag hade haft Daniel o Göteborg då också hade det fan varit skitbra. Men men...

Kommentarer
Postat av: Jessan

Man kan inte få allt!! ;) I aneby hade du dessutom gemensamt boende med päronen... trevligt men kanske inte alltid?

2009-09-14 @ 19:23:24
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0